Friday, March 18, 2011

3M (MERDEKA.MY BABY CAR, MY BABY CAT)

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

yahooooooooooo
Akhirnya aku merdeka jugak hari ini...
padahal baru 18 march bukan 31 ogos
gila kan?
aku merdeka sbb hari ini last final exam lewr..
sudah 2 minggu aku nak jadi gila dgn final exam nieh..
huh! akhirnya lega gila rasanya.....


so esok hari sabtu...hari minggu...hurmm
xtiviti semua telah ku atur....
insyahALLAH esok pagi2 buta nak pie service my baby car..
dah 2 minggu tayar kereta x balance..rasanya kepala aku pun senget time bawak kereta..
jap! jap! jap!
jap!
my baby car katanya huhuhu..donut sangat..!

(my baby car) hahah


hummmm
hari ahad pulak xtivitinya nak pie putrajaya kot...
hari pesta bellon


pastu nak pie tengok wayang citer hikayat merong mahawangsa..


dah seminggu lebih ditayangkan...tapi kesabaran tuh sangat mendalam..
pentingnya final exam bagi aku..huhu

hurmmm belah malam, mebi di rumah saja kot tgok mentor 5...


kalau sempat singgah MBSA shah Alam Terus lah..tgok kat sana secara live..
gigih betol aku rasa....
hhihihihi

__________________"""""""__________________

ohh yer nak citer sikit pasal tadi petang..
lps jew final exam, aku terus tunggang kereta ke BB..
BB = BUKAN is BUKIT BINTANG
BB is BATANG BERJUNTAI
kuala selangor..hahaha
sebenarnya aku tunggu sorang awek nieh namanya fatin...
muka dia ala2 mulan jamilah sikit..
mulan jamilah yg jatuh dalam minyak panas...hahahhaha

"sory fatin sebenarnya kau lagi cantik dari mulan jamilah"

jumpa fatin nak kasi duit jew.. duit hantaran org kata...

no no no lom kapel lagi..inyshALLAH ada jodoh x kemana..
duit untuk pie langkawi bulan jun nieh lewr.
Apa2 pun thanks fatin kos sudi nak bawak si langit muka x malu..

nanti kita dating eh..!! (jgn jelez!!!)
single no problem kata org..
huhuh


tgh2 duk melantak makan dgn fatin nieh..tiba2 dtg sekor kucing..
adehh kesian pulak tgok kucing nieh.. lapar agaknya..
aku terus bangun n suh fatin tunggu sekejap..

kaki aku cpt2 melangkah ke my baby car...
bukat je pintu belakang terus cari kotak2 dalam plastik..

ha! dah jumpa.. ada pun..
:
:
:
:
:
:
:
:
sebenarnya tgh mencari makanan kucing wiskers jew..huhu
aku biasanya akan bawak makanan kucing tuh kemana2 je walaupun aku x bela kucing..
maklumlah kucing terbiar byk kat luar sana kan..
kesian tgok.......
pastu asyik duk tgok muka aku wat muka kesian..
aku x leh tgok kalau kucing lapar nieh...
perihatin sangat kuat org kata...
adehhh!!!

kemudian aku ambik tisu letakkan kat tepi kedai mkn n letak makanan kucing tuh..
selera betol cat tuh mkn..rasa syukur je rezeki dpt di kongsi bersama2


duk tgh borak2 dgn fatin nieh..
dtg pulak sekor lagi... baby cat kaler oren..
n terus pie makan sekali dgn kucing tadi...
humm comey pulak kucing kurap nieh bila aku tgok..

tiba2 abg kedai tuh pandang aku..
mungkin dia perasan kot aku kasi mkanan kucing kat kucing tuh..
dia ckp" kalau nak baby cat tuh ambik lah" susah lah nak tangkap...
kata dia kat aku..
what? kucing kurap nieh dia nak kasi kat aku?
apa lagi.. aku terus ckp..
" betol? boleh jugak..tgh buhsan nieh"..
kat umah x ada sapa nak aku belai..haks3!
aku terus ambik keputusan nak bela baby cat nieh..
hohohoho
tangkap dgn senangnya aku terus campak dalam my baby car..
n then aku dgn fatin bangun nak balik rumah..
apa2 pun thanks sekali lagi kat fatin kos sudi belanje mal mkn...
malu saya.. takpa kan? hari tuh saya belanje..hari nieh awak lak belanje..
nanti kat langkawi kita date eh..haks3! gatai noh!

(thank you fatin sambil kenyit mata)

humm sampai di rumah saje..terus mandikan baby cat nieh..
guna syampool safi lak tuh.. kelas kau maria..haha
aku letak baby cat nieh dalam sangkar... tapi kecik lak sangkar nya..
kesian pulak tgok....adehh!
mata ku terpandang ke aqurium terbiar dlm rumah aku nieh..
terus aku usung n bersihkan dlm aqurium tuh..penat rasanya..

jeng jeng jeng.. tempat penginapan my baby cat sudah siap akhirnya..
terus letak baby cat kat dlm Aqurium..
my baby cat diam je..baik benor....mungkin tak biasa rumah baru kot..
seblum nieh duk melepak tepi longkang
skrg duk rumah banglo dinding cermin lak tuh..huhu
k lah..
penat duk citer pasal kucing nieh..sampai kiamat pun x abis..
apa2 pun aku ada baby cat skrg nieh...heheh

so nieh lah my baby cat comey x?

kesian..mata dia merah nangis kot...
esok2 elok ar tuh..ok
cyg my baby cat..muahh
good nite sayang..







kamal langit,

bergitu pahit keadaan ini..
apa2 pun terjadi..
ku harus terima..
18 march 2011









2 comments:

  1. baby car katanya...

    sungguh donat sekali..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahhahahha geli sial.... baby car katanya..haha

    ReplyDelete